2009-08-14

Mano bažnyčia :)

Oi kaip seniai rašiau aš čia :D net gėda truputy, nors gal ir visai ne gėda, jei čia viską skaitau tik aš, ir čia niekas neužsuka :D graži vasaros diena, ir kažkaip pagalvojau, kad reikia parašyti apie tai, kas mano gyvenime yra svarbu :) tai nebus vaikinai ar mano hobi, ar mano svajonės :) Tai bažnycia, kurią lankau, kuri atspindi mano požiuri į gyvenimą ir pasaulį :) žmones bažnyčią įsivaizduoja kaip šaltą pastatą su daugybe nepažįstamų žmonių.. tačiau taip nėra :P Kauno Evangelikų krikščionių baptistų bažnyčioje mes pažįstam vieni kitus, ir visi džiaugiamės pamatę naują veidą :) be to, ten nešalta :D kiekvieną sekmadienį, kai ten nueinu, širdy užlieja begalinis džiaugsmas ir palaima, nes Dievas ten pripildo mus Savąja Dvasia :) Bažnyčioje vyksta įvairiausi renginiai: naudingi seminarai, kurių metu diskutuojame, dalinamės patirtimi, bendraujame :) Taip pat kartais vykstame į kitus miestus, kur palaikome ryšius su kitų miestų bažnyčiomis :) Turim nuostabų pastorių, kuris mus moko, turim jaunimą, kurį labai myliu (respektukas), ir svarbiausia turim Viešpatį, Kuris mus laimina ;) daugiau info apie Kauno EKBB bažnyčią galima rasti adresu: www.ekbb.lt Kviečiu apsilankyti! ;)

2 komentarai:

Romashka rašė...

Tikra tiesa, baznycia tikrai svarbu gyvenime, ir as ta baznycia lankau ir pritariu viskam 100% Tai vieta kur as atradau tikraji save =]

Tarasas rašė...

Reklamere Aukse. :D

Ne, is tikruju, matyt baznycios atmosfera kuriame mes patys, vedami Sventosios Dvasios.
Turbut niekada nesuprasiu zmoniu, kurie "eina per baznycias". Visiskai tobulos nera ir tik tai suvokes zmogus pagaliau kazkurioje apsistoja ir kuria jos veida, investuoja save i Dievo Karalyste.
Aukse tai daro Kauno EKB.
Liux. ;]